Podstawowymi warunkami wzięcia w nim udziału są: lokalizacja na terenie województwa podlaskiego oraz wpływ na pozytywny wizerunek regionu.
Na tegoroczną, 17. edycję konkursu wpłynęły łącznie 173 zgłoszenia. Wśród nich znalazły się również propozycje związane z powiatem wysokomazowieckim.
Kategoria BIZNES:
- MLEKOVITA – Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita
Kategoria PRODUKT SPOŻYWCZY:
- Polędwica Wiejska – Podlaska Chata s.c. Józefczuk Andrzej, Józefczuk Krzysztof,
- Polędwica podsuszana – Wędzarnia Czyżew sp. z o.o|
Kategoria PRODUKT UŻYTKOWY:
- Zagospodarowanie Parku Podworskiego w Czyżewie – Gmina Czyżew
Kategoria WYDARZENIE:
- Międzynarodowy Festiwal Folkloru „Podlaskie Spotkania” – Stowarzyszenie Artystyczne Skowronki
Kategoria KULTURA:
- Zespół Harmonica – Piotr Ostrowski, Centrum Kulturalno – Biblioteczne w Sokołach
Redakcja: Jeżeli kogoś pominęliśmy, prosimy o kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zmagania o tytuł Podlaskiej Marki Roku 2020 odbywać się będą w dziewięciu kategoriach tematycznych:
- Produkt Spożywczy (27 zgłoszeń),
- Produkt Użytkowy (22 zgłoszenia),
- Inwestycja (16 zgłoszeń),
- Odkrycie (8 zgłoszeń),
- Wydarzenie (19 zgłoszeń),
- Kultura (36 zgłoszeń),
- Społeczeństwo (21 zgłoszeń),
- Biznes (18 zgłoszeń),
- Projekt 4.0 (6 zgłoszeń),
Wyniki plebiscytu poznamy podczas uroczystej gali, która planowana jest na maj br.